AKO SA SPRÁVNE PRIHLÁSIŤ
Aplikácia VAKO umožňuje získať našim klientom ( správcom bytových objektov alebo domovým dôverníkom) aktuálny prehľad všetkých servisných služieb i nákladov, ktoré boli vykonané v ich objekte na danom výťahu. Aplikácia je funkčná zatiaľ len na počítačoch. Prihlasovacie údaje obdrží každý náš klient priamo po uzavretí servisného kontraktu, na daný počet výťahov v objekte. Prihlásenie do aplikácie VAKO je možné správnym zadaním užívateľského mena a hesla.
KOMPLETNÉ INFORMÁCIE O VÝŤAHU, PONUKÁCH OBJEDNÁVKACH
Po správnom prihlásení do aplikácie sa vám na obrazovke objaví úvodný prehlaď s názvom objektu, počtom vašich výťahov, zoznamom vystavených ponúk a zoznamom prijatých objednávok. Prehľadne tak máte možnosť sledovať veľmi presne vaše náklady, čas vykonania práce, kto a kedy prácu odviedol. Hneď v prvom riadku (vľavo hore) nájdete po rozkliknuťí kompletné informácie o vašom výťahu. Na konci riadku je názov Kniha výťahov. Máte možnosť si ju stiahnuť ako .pdf dokument.
AGENDA ODBORNEJ SKÚŠKY A ODBORNEJ PREHLIADKY VÝŤAHU
Vďaka aplikácii VAKO sa vám nemôže stať, že by ste zabudli na servisnú prehliadku alebo predpísanú zákonom odbornú skúšku výťahu. V tejto aplikácii hneď v prvom riadku nájdete presný dátum vykonania skúšok. Keď si kliknete na názov výťahu(vľavo hore zobrazený modrou farbou) zobrazí sa vám časová chronología vykonaných skúšok. V knihe výťahov sa nachádzajú potvrdenia k daným skúškam a odborným prehliadkam.
PREHĽAD ODVEDENÝCH PRÁC
Vďaka aplikácii VAKO sa viete kedykoľvek pozrieť do zoznamu realizovaných objednávok. Na konci riadku každej objednávky po rozkliknutí slova „Stiahnuť“ uvidíte zoznam odvedených prác, použitého materiálu.V prehľade ponúk detailne vidíte všetky servisné práce robené na vašom výťahu, aké náhradné dielce sa vymieňali počas prevádzky, kto výmenu realizoval a kedy. V zozname ponuk a objednávok sa dozviete finančné informácie o opravách a servisných zásahoch detailnejšie.